Sign Up
KerisWarisan helps you connect and share with the people in your life.

11,768
Ilmu Jurus Maut Pasak Bumi & Benteng Perisai diri.
Category:
Tags:
Show More Show Less
1 Ratings
Embed
mgtpanjialam
yerpa...main kat orang...tapi kene hati2...kalau dalam keadaan geram..bleh pecah jantung orang yg kene tue...kalau nak main nie...elok ada bawah pengawasan guru atau jurulatih...mesti orang nasrulhaq nie...lebey kurang sama
  • April 9, 2009
  • ·
  • Like
Dang Ratna Seri Dewi
adesss...benteng die...bagus lah...tebal gak tuh....
  • April 9, 2009
  • ·
  • Like
mgtpanjialam
oit azu oi...jumpa tengok betol2 orang tue...anda mesti notice something
  • April 10, 2009
  • ·
  • Like
Nakhoda_Hitam
ape dia??Quote:Originally posted by: mgtPanji_ALamoit azu oi...jumpa tengok betol2 orang tue...anda mesti notice something
  • April 10, 2009
  • ·
  • Like
Nakhoda_Hitam
ingat nak blajar le untuk backupQuote:Originally posted by: walinung_sariadesss...benteng die...bagus lah...tebal gak tuh....
  • April 10, 2009
  • ·
  • Like
Nakhoda_Hitam
macam Nurun Nubuwwah pon ade....
Quote:Originally posted by: mgtPanji_ALamyerpa...main kat orang...tapi kene hati2...kalau dalam keadaan geram..bleh pecah jantung orang yg kene tue...kalau nak main nie...elok ada bawah pengawasan guru atau jurulatih...mesti orang nasrulhaq nie...lebey kurang sama
  • April 10, 2009
  • ·
  • Like
mgtpanjialam
ahahah...azu nampak kan!ahaks..tuela megat pun nampak...memang tak mungkin dia sorang jew...wahahah..brother2 setia menolong...ceit pakcik nie...cantas jom azu
  • April 11, 2009
  • ·
  • Like
Long65
Nasrulhaq memang terkenal pada awal tahun 80an.. tetapi pernah difatwakan 'sesat' oleh beberapa majlis agama negeri termasuklah negeri Pahang.. (kg I ) tu..masa tu senisilat yang difatwa haram dan sesat ialah nasrulhaq,silat tapak suci, silat seru,silat budi suci,silat syiekh,silat helang merah... a...
  • April 27, 2009
  • ·
  • Like
Nakhoda_Hitam
bagi saya ,jawapan kenapa  fatwa sesat yg dikeluarkan adalah tak masuk akal... kebanyakan yg sengaja diharamkan atas sebab terpaksa atas dasar keselamatan dalam negara atau menjaga kestabilan kuasa polis dan tentera, kalau nak percaya kata mufti malaysia sekarang memang boleh gelak la... Quote:Origi...
  • April 27, 2009
  • ·
  • Like
babarjailani
awaluddin makrifatullah
awal agama mengenal Allah
kenal diri rata-rata
baru kenal tuhan yang amat nyata,..
  • May 13, 2010
  • ·
  • Like
Captcha Challenge