Sign Up KerisWarisan helps you connect and share with the people in your life.

Ilmu Jurus Maut Pasak Bumi & Benteng Per

11,656
Ilmu Jurus Maut Pasak Bumi & Benteng Perisai diri.
Category:
Tags:
Show More Show Less
1 Ratings
Embed
mgtpanjialam

yerpa...main kat orang...tapi kene hati2...kalau dalam keadaan geram..bleh pecah jantung orang yg kene tue...

kalau nak main nie...elok ada bawah pengawasan guru atau jurulatih...

mesti orang nasrulhaq nie...

lebey kurang sama

Dang Ratna Seri Dewi

adesss...benteng die...bagus lah...

tebal gak tuh....


mgtpanjialam

oit azu oi...jumpa tengok betol2 orang tue...anda mesti notice something

Nakhoda_Hitam

ape dia??

Quote:
Originally posted by: mgtPanji_ALam

oit azu oi...jumpa tengok betol2 orang tue...anda mesti notice something

Nakhoda_Hitam

ingat nak blajar le untuk backup

Quote:
Originally posted by: walinung_sari

adesss...benteng die...bagus lah...

tebal gak tuh....


Nakhoda_Hitam

macam Nurun Nubuwwah pon ade....

Quote:
Originally posted by: mgtPanji_ALam

yerpa...main kat orang...tapi kene hati2...kalau dalam keadaan geram..bleh pecah jantung orang yg kene tue...

kalau nak main nie...elok ada bawah pengawasan guru atau jurulatih...

mesti orang nasrulhaq nie...

lebey kurang sama

mgtpanjialam

ahahah...azu nampak kan!ahaks..tuela megat pun nampak...

memang tak mungkin dia sorang jew...wahahah..brother2 setia menolong...ceit pakcik nie...cantas jom azu

Long65

Nasrulhaq memang terkenal pada awal tahun 80an.. tetapi pernah difatwakan 'sesat' oleh beberapa majlis agama negeri termasuklah negeri Pahang.. (kg I ) tu..masa tu senisilat yang difatwa haram dan sesat ialah nasrulhaq,silat tapak suci, silat seru,silat budi suci,silat syiekh,silat helang merah.....

Nakhoda_Hitam

bagi saya ,jawapan kenapa  fatwa sesat yg dikeluarkan adalah tak masuk akal... kebanyakan yg sengaja diharamkan atas sebab terpaksa atas dasar keselamatan dalam negara atau menjaga kestabilan kuasa polis dan tentera, kalau nak percaya kata mufti malaysia sekarang memang boleh gelak la...

Quote:
Origi

...
babarjailani

awaluddin makrifatullah
awal agama mengenal Allah
kenal diri rata-rata
baru kenal tuhan yang amat nyata,..

Captcha Challenge