Sign Up KerisWarisan helps you connect and share with the people in your life.

Senaraikan Pusat Rawatan Alternatif yang anda tahu

salam semua. minta kerja sama,

tolong Senaraikan nama Pusat Rawatan Alternatif atau maklumat perawat yang anda tahu. semoga dapat berkongsi maklumat bersama.

tak kira lah maklumat itu lengkap atau tak.

Melayu Sebagai Cara Hidup Dan Bukan Sekadar Warisan, kebudayaan, kesenian dan Sejarah

oleh Johan Iskandar

Pusat Rawatan Darul Syuhadah

Bela Diri Gym, 32-1 Jalan PJU 5/20B The Strand Kota Damansara, 47810 Petaling Jaya Selangor.

+6012-536 7299

(Terapi Darul Syuhadah & Perubatan Homeopathy)

Sabda Rasulullah S.A.W

"Setiap penyakit ada penawarnya kecuali mati"

“Terapi Darul Syuhadah & Perubatan Homeopathy”, itulah konsep yang kami bawa bagi membantu masyarakat setempat yang mencari alternatif bagi tujuan perubatan dan juga penjagaan kesihatan. Pelbagai jenis rawatan yang kami tawarkan buat masa ini yang bersesuaian dengan masalah yang dihadapi oleh pesakit.

Jenis-jenis rawatan di sini termasuk dari yang tradisional hinggalah menggunakan peralatan moden. Di Pusat Rawatan Darul Syuhadah, kami memastikan setiap pesakit yang datang berubat di sini mendapat layanan dan rawatan yang baik dan sesuai dengan keadaan mereka.

Antara rawatan yang ditawarkan di sini ialah:



1. Rawatan Terapi Darul Syuhadah
2. Frekueinsi Reiki (Gelombang Reiki - Stress)
3. Frekuensi Ayatul Syifa' (Gelombang Ayatul Syifa'-Saka dan Gangguan)
4. Frekuensi Laser (Gelombang Laser - Leukimia, Barah & Tumor)
5. Homeopathy
6. Reflexology & Urutan Badan
7. Bekam As-Sunnah (Cupping)



Rasulullah s.a.w telah bersabda yang maksudnya: ” Bahawa Allah telah menurunkan penyakit dan ubat dan jadikan kepada setiap penyakit ada ubatnya, berubatlah tetapi jangan berubat dengan benda-benda yang haram.” (Riwayat Abu Daud)

Rawatan Umum (Kos rawatan: RM20)

* Gangguan Jin/Makhluk Halus
* Sihir
* Santau
* Buang Susuk
* Buang Saka
* Pendinding Diri
* Resdung
* Awet Muda
* Pelembut Hati
* Air Selusuh
* Air Penerang Hati
* Murah Rezeki
* Pelbagai Rawatan yang berkenaan dengan gangguan ataupun sakit batin sahaja dengan izin Allah SWT

Dengan menggunakan Energi Tenaga Dalam Rohaniah, kami akan membantu anda dalam merawat penyakit dan gangguan yang dihidapi oleh anda. Kita mampu berusaha dan berikhtiar, sembuh dan sihat adalah dengan izin Allah S.W.T

Rawatan Medis (Kos rawatan: RM20)

* Migrin
* Barah
* Lieukimia
* Batu Karang
* Darah Tinggi/Rendah
* Sakit Jantung
* Gaut
* Ruam/Gatal-Gatal
* Kencing Manis
* Lelah
* Sakit Mata
* Lumpuh
* Ketumbuhan
* Sawan
* Jantung Berlubang
* Buasir
* Demam Campak
* Demam Panas
* Dll

RAWATAN KHUSUS YANG DISEDIAKAN
Rawatan Khusus

* Rawatan Ilahiah Penyuci Jiwa
* Rawatan Memudahkan Jodoh
* Rawatan Pengasihan dan Penyeri Wajah
* Rawatan Pelarisan
* Rawatan Kasih Batin dan Pengikat Kasih Sayang
* Rawatan Menyuburkan Kandungan dan Masalah Zuriat
* Rawatan Bagi Memulihkan Rumah dan Tempat Yang Mempunyai Gangguan Jin dan Sihir
* Ibu Duit

Rawatan Ilahiah Penyuci Jiwa
Rawatan ini dikhususkan bagi anda yang selalu gagal dalam kehidupan, menghadapi masalah berat silih berganti, sempit rezeki, sukar dapat kerja, berat jodoh, dibenci, dihina, dimusuhi, kurang keyakinan diri dan lain lain. Rawatan yang disediakan adalah mandian kerohanian beserta didoakan pada badan. InsyaAllah, keberkesanan adalah dengan izin Allah SWT.

Kos rawatan: RM50



Rawatan Pelarisan
InsyaAllah, dengan izin Allah akan laris segala usaha dalam apa jua bentuk perniagaan samada perseorangan atau kedai, penjualan rumah/tanah/kenderaan, menarik rezeki 4 penjuru alam dan membuka pintu rezeki langit dan bumi.

Kos rawatan: RM150

Rawatan Pengasihan
Merukunkan/mengharmonikan rumahtangga, memisahkan lawan jenis, mendapat simpati, kasih sayang teman dan keluarga dengan izin Allah.

Kos rawatan: RM150



Rawatan Memudahkan Jodoh
Akan dibukakan simpul penghalang untuk mempercepatkan jodoh,membuka sinar yang gelap sehingga memancarkan cahaya yang akan menarik lawan jenis dengan izin Allah SWT.
Kos rawatan: RM50


Rawatan Terapi Nur Wajah
Energi ilahiah mengaktifkan seluruh simpul batin yang akan mempercantikkan/mempertampankan wajah, awet muda, menarik karisma/daya wibawa/penunduk, menarik simpati lawan jenis, menarik rezeki, disayangi orang dan lain lain dengan izin Allah SWT (Bukannya seperti susuk berlian, intan, emas.


Kos rawatan: RM50



Mahabbah Suami Isteri
Meningkatkan/mengikat cinta kasih rindu suami isteri,merukunkan/menyatukan keluarga yang diambang kehancuran, penyatuan hati rakan rakan dan taulan dengan izin Allah SWT. Amaran! Tidak dibolehkan digunakan untuk kejahatan.

Kos rawatan: RM50


Menyuburkan kandungan dan mendapatkan zuriat
Berusaha menyelesaikan masalah anda yang tidak mempunyai cahaya mata atau ingin menambah cahaya mata. Ramai yang sudah dirawat dan berhasil mendapatkan zuriat.

Kos rawatan: RM50



Memulihkan rumah dan tempat yang mempunyai gangguan jin dan sihir
Memulihkan rumah /kedai/ pejabat dan tempat yang mempunyai gangguan jin dan sihir yang membuatkan timbul pelbagai masalah yang tidak di ingini pada rumah dan tempat dengan izin Allah SWT.

Kos rawatan: RM250(Rawatan Jarak Jauh Sahaja)



Ibu Duit (Untuk Pelarisan dan Kerezekian)
Wang kertas RM100 atau RM50 digunakan untuk ibu duit yang diisikan dengan ayat al-Quran dan doa pilihan bertujuan untuk pelarisan dan kerezekian. Kaedah ini memberi peluang kepada anda untuk menggandakan rezeki anda kepada 10 kali ganda. Wang anda akan dinazariahkan dan akan menarik rezeki 4 penjuru alam. Ianya bukan azimat tetapi sebagai denak untuk menarik rezeki dari berbagai penjuru. Anda akan dibekalkan amalan wirid penarikan rezeki untuk mengaktifkan wang tersebut dengan izin Allah SWT.

Kos rawatan: RM350



Perubatan Homeopathy




Bio Chemic Plus adalah makanan tambahan pelbagai fungsi,

1. Ia merupakan makanan kesihatan pelbagai guna untuk kegunaan seisi keluarga.
2. Membantu untuk pemulihan kesihatan .
3. Menghilangkan keletihan atau memberi tenaga.
4. Mengelakkan tekanan atau bosan.
5. Sangat berguna untuk mereka yang aktif sukan dan kuat bekerja .
6. Juga berguna untuk haiwan peliharaan.

Aturan pemakanan :-

1. Boleh dikemam atau diletak bawah lidah.
2. Bulan pertama : 1) kanak-kanak (2 biji ; 3 kali sehari) 2) Dewasa (3 biji ; 3 kali sehari).
3. Makan ketika perut kosong ( ½ jam sebelum atau selepas makan ).
4. Jauhi produk daripada kepanasan dan sinaran matahari.

Testimoni Pengguna :
1. Afiqah Safari, Pekerja Farmina Bio Plus.
Masalah : Selalu tidak sihat, gastrik dan sakit otot
Selang 2 hari kemudian : Badan kembali sihat. Sakit otot dan gastrik hilang .

2. Hafizudin Bin Baharudin ( 13 tahun ). No 16. Jalan taman manis 8, Taman Manis ,Parit Raja .
Masalah: ubat allopathy merangsang ketagihan dadah .
Setiap bangun pagi terus diberi oleh ayahnya. Tiada lagi ketagihan dadah dan membantu mencegah penyakit.Mengurangkan ketagihan dadah .

Harga Bio Chemic Plus:

MAL07050950T,Kandungan : 220 biji : RM68.00

MAL07050950T,Kandungan : 110 biji (Pek Kecil) :RM37.00



Makanan kesihatan yang berasaskan homoeopati berfungsi untuk membantu kanak-kanak yang lemah, lambat berfikir, sukar menulis, susah menyebut suku kata dan mengira memperbaiki kelemahan dalam pelajaran serta permulaan rawatan peningkatan minda dan emosi. Amat sesuai untuk anak-anak yang mengalami "down syndrome".
Kandungan dan fungsinya :-
Silika :

1. Membantu meningkatkan kecerdasan mental dan emosi .
2. Bertindak sebagai pembersih dan pembasmi.
3. Mengelakkan masalah kerapuhan kuku dan permukaan tulang.

Kalium fosfat :

1. Merupakan makanan untuk saraf
2. Membantu membina sel-sel otak menjadi positif dan menajamkan fikiran .

Magnesium fosfat :

1. Membantu mengelakkan sawan, kekejangan otot dan gastrik .

Natrium fosfat :

1. Membantu proses penghadaman Membantu melegakan migrain, mabuk dan sakit perut .

Sukrosa :

1. Memberi tenaga baru untuk bekerja dan belajar.

Aturan makan :

1. Boleh dikemam atau diletak bawah lidah.
2. Bulan pertama : 1) kanak-kanak (1 biji ; 1 kali sehari) 2) Dewasa (1 biji ; 2 kali sehari)
3. Bulan seterusnya : 3 hari makan ; 3 hari berhenti (berturut-turut)
4. Makan ketika perut kosong ( ½ jam sebelum atau selepas makan )


Testimoni Pengguna
1.En. Mohd Ali,Kg. Seri Pandan,Mk.8, 86400 Parit Raja, Batu Pahat, Johor.Tel (R) : 07-4557106
Pengguna Produk adalah anak beliau iaitu :Asyraf Daniel b. Mohd Ali - 7 Tahun
Produk : BIO HAZ(PINTAR KHAS) & BIO LINGUA(PINTAR BAHASA)
Masalah :- Pertuturan lemah, Tidak pandai mengeja, menulis dan mengira.
2 minggu kemudian,dapat bertutur dengan lebih lancar dan pandai mengeja, menulis serta mengira.

Harga Bio Haz:

MAL07050949T,Kandungan : 60 biji : RM47.00

MAL07050949T,Kandungan : 30 biji (PEK KECIL) : RM25.00



Berdasarkan kajian, otak sebelah kanan berfungsi untuk menyelesaikan masalah yang berkaitan dengan seni, muzik, kerja – kerja kreativiti dan kemahiran berbahasa.
Bio Lingua merupakan satu produk yang diformulasikan khusus untuk otak kanan.
Ia membantu mengaktifkan otak kanan sekaligus meningkatkan kemampuan penggunanya menguasai kemahiran berbahasa.Ia makanan kesihatan yang berasaskan homoeopati .
Aturan makan:

1. Boleh dikemam atau diletak bawah lidah.
2. Bulan pertama : 1) kanak-kanak (1 biji ; 1 kali sehari) 2) Dewasa (1 biji ; 2 kali sehari).
3. Bulan seterusnya : 3 hari makan ; 3 hari berhenti (berturut-turut).
4. Makan ketika perut kosong ( ½ jam sebelum atau selepas makan ).

Testimoni Pengguna
1.En. Mohd Ali,Kg. Seri Pandan,Mk.8, 86400 Parit Raja, Batu Pahat, Johor.Tel (R) : 07-4557106
Pengguna Produk adalah anak beliau iaitu :Asyraf Daniel b. Mohd Ali - 7 Tahun
Produk : BIO HAZ & BIO LINGUA
Masalah :- Pertuturan lemah, Tidak pandai mengeja, menulis dan mengira.
( 2 minggu kemudian )
Dapat bertutur dengan lebih lancar.Boleh mengeja, menulis dan mengira.
2.Cikgu. Sufirah bt. Mohd Amin,SK. Parit Ju, Parit Sulong, Batu Pahat, Johor.No.Tel : 019-7404885
Pengguna produk adalah anak beliau iaitu :Mohd Fauzi B. Jamaludin - 12 Tahun .
Produk :- BIO QI & BIO LINGUA
Masalah : Pendiam dan tidak pandai bergaul, rendah diri, gagal dalam semua pelajaran .
( 2 minggu kemudian )
Periang dan mahun bergaul dengan kawan-kawan. Lebih yakin diri dan lulus dalam pelajaran.

Harga Bio Lingua:

MAL07050948T,Kandungan : 60 biji :RM47.00

MAL07050948T,Kandungan : 30 biji (PEK KECIL) :RM25.00



Adakah anda/ahli keluarga ingin cemerlang dalam pelajaran/kerjaya?
Adakah anda/adik-beradik anda/anak mengalami masalah seperti ini?

1. Berasa malas
2. Kerap mengantuk
3. Lemah daya tumpuan atau pelupa
4. Kurang daya tumpuan pada mata pelajaran atau kerjaya
5. Lemah dalam pelajaran
6. Tiada semangat untuk maju
7. Tiada keyakinan diri
8. Runsing/risau/bimbang
9. Fikiran tidak menentu
10. Berfikiran negatif
11. Selalu mengalami sakit kepala
12. Selalu tidak sihat

Makanan kesihatan untuk minda & saraf serta bertindak untuk membantu meningkatkan IQ kecerdasan mental & kecerdasan fizikal. Amat sesuai diambil oleh kanak-kanak, pelajar sama ada di peringkat sekolah mahupun pengajian tinggi dan golongan orang dewasa.

Aturan pemakanan :

1. Boleh dikemam atau letak di bawah lidah
2. Kanak-kanak (2 biji,3 kali sehari)
3. Dewasa (3 biji, 3 kali sehari)
4. Makan ketika perut kosong, 1/2 jam sebelum atau selepas makan
5. Dinasihatkan supaya mematuhi aturan pemakanan yang disyorkan untuk mendapatkan hasil yang optima.
6. Jauhi daripada kepanasan dan cahaya matahari.

Harga Bio QI:

MAL07061378T ,Kandungan : 200 biji : RM47.00

MAL07061378T ,Kandungan : 100 biji (PEK KECIL) :RM25.00


Mengikut kajian ,otak manusia terbahagi kepada dua bahagian iaitu otak kiri dan kanan. Otak kiri berfungsi untuk menyelesaikan masalah analitikal, logik, sains dan matematik.
Bio sasmat adalah produk khusus yang diformulasikan khas untuk membantu mengaktifkan fungsi otak kiri sekaligus membantu individu yang lemah dalam subjek sains dan matematik. Selain itu, ia juga boleh menguatkan fungsi-fungsi tubuh. Aturan makan:

1. Boleh dikemam atau diletak bawah lidah.
2. Bulan pertama : 1) kanak-kanak (1 biji ; 1 kali sehari) 2) Dewasa (1 biji ; 2 kali sehari).
3. Bulan seterusnya : 3 hari makan ; 3 hari berhenti (berturut-turut).
4. Makan ketika perut kosong ( ½ jam sebelum atau selepas makan ).



Testimoni Pengguna
1.En.Barlim B. Tuaku, No.KP : 550619-01-5449 ( Pengedar , Pegawai Pertanian , Pusat Pembangunan Komuditi Parit Botak , Senggarang ).
No 8, Kg.Pt botak , Senggarang ,Batu Pahat , Johor.
Tel (R) : 07-4858581, (HP) : 013-7875453
Pengguna produk adalah anak beliau iaitu :Nur Izzati Bt .Barlim - 12 Tahun .
Produk :-BIO QI ( PINTAR MINDA) & BIO SASMAT( SAINS DAN MATEMATIK )
Masalah :-Malas membuat kerja rumah, membaca buku dan solat, mengantuk semasa membaca buku,selalu sakit kepala dan perut,mendapat 1A 4B dalam percubaan UPSR .
( 3 minggu kemudian )
Lebih bertangungjawab , rajin membuat kerja rumah , membaca buku dan solat, Hilang rasa mengantuk semasa membaca, Sakit kepala dan perut hilang, Percubaan UPSR mendapat 3A 2B kemudian 4A 1B pada peperiksaan percubaan kali ketiganya .

Harga Bio Sasmat:

MAL070061380T,Kandungan : 60 biji : RM47.00

MAL070061380T,Kandungan : 30 biji (PEK KECIL): RM25.00



Kacik Fatimah keluaraan Farmina Bio Plus Ind & Consultants Sdn. Bhd merupakan satu adunan secara alami yang dipercayai dapat membantu wanita masa kini agar lebih yakin dan rasa sentiasa awet muda.
Tambahan lagi, ia tersedia dengan kombinasi istimewa yang memperkuatkan lagi kemujaraban produk ini kepada pengguna.
Produk ini 100% bebas daripada perasa & pewarna tiruan dan bahan pengewat yang tidak dibenarkan.
Kelebihan:-

1. Sebagai medium penjagaan utama wanita.
2. Dapat menghilangkan bau badan.
3. Merangsang alat reproduksi wanita.
4. Melegakan sakit-sakit sendi pada tubuh.
5. Menghaluskan dan menegangkan kulit.
6. Mencuci rahim dan dalaman wanita.
7. Membantu menghilangkan keputihan.
8. Merapatkan otot vagina.
9. Menjadi agen anti-virus dalam tubuh.
10. Sebagai penjagaan untuk wanita selepas bersalin.
11. Dapat mencegah demam dan sakit-sakit badan.
12. Membantu membersihkan buah pinggang.
13. Melawaskan kencing.
14. Membersihkan perut.
15. Membersihkan darah kotor.
16. Membersihkan hempedu.
17. Sebagai ubat cacing.
18. Menambahkan selera makan.
19. Menambahkan tenaga.
20. Melancarkan perjalanan darah.
21. Merawat luka-luka dan lecet dalaman.

Aturan makan : 1 biji 2 kali sehari. Sebaiknya sebelum makan.

Harga Kacik Fatimah:

MAL07061379T,Kandungan : 30 biji (360 gram sekapsul): RM44.00



*
Migrain
*
Barah
*
Leukimia
*
Batu Karang
*
Darah Tinggi
*
Sakit Jantung
*
Gaut
*
Gatal Biasa atau Buatan Orang
*
Kencing Manis
*
Penagih Dadah
*
Lelah
*
Sakit Gigi (Berlubang,Longgar atau seumpamanya)
*
Sakit Mata
*
Lumpuh
*
Ketumbuhan
*
Sawan
*
Mandul
*
Buasir
*
Campak
*
Demam Panas
*
Dll


nanti akan dalam main page keriswarisan sebagai contact rujukan

Melayu Sebagai Cara Hidup Dan Bukan Sekadar Warisan, kebudayaan, kesenian dan Sejarah

oleh Johan Iskandar

1.  Rawatan islam nur syifa

jalan 23
kantan permai
kajang


2.  rawatan Bekam dan urut refleksi

al jawad
kampong melaka
batu 9 ceras

3.  rawatan islam 7 puter.
  
bemban Melaka


rujuk dalam '' Karimon blog ''  sana banyak ada hal misteri dan rawatan altenatif

salam,ni sensitif sikit yer...nk bg info,tolong sape2 yg arif psl pusat2 rawatan ni komplen sikit,ada satu pusat rwatan di mana ramai yg dh komplen makan duit,rawat x smpi 5 saat,dh caj rm130,tp x berkesan pn ramai dh kena,katanyer dia wali Allah,dh sampai ke langit ke 7,dpt gelaran tok syeikh dh,kiyai,tp bila sy jumpa face to muka,x derla air muka wali Allah pun,mcm muka kita2 ni jer.semua pusat rawatan di malaysia semua di hentamnya,kate yg ni x betul,mcm2 lg,haaa.kalau jns pusat rawatan mcm ni,dn perawat kuat bangga diri ni nk kira mcm mana yer,,

Quote:
Originally posted by: mirnamar303

salam,ni sensitif sikit yer...nk bg info,tolong sape2 yg arif psl pusat2 rawatan ni komplen sikit,ada satu pusat rwatan di mana ramai yg dh komplen makan duit,rawat x smpi 5 saat,dh caj rm130,tp x berkesan pn ramai dh kena,katanyer dia wali Allah,dh sampai ke langit ke 7,dpt gelaran tok syeikh dh,kiyai,tp bila sy jumpa face to muka,x derla air muka wali Allah pun,mcm muka kita2 ni jer.semua pusat rawatan di malaysia semua di hentamnya,kate yg ni x betul,mcm2 lg,haaa.kalau jns pusat rawatan mcm ni,dn perawat kuat bangga diri ni nk kira mcm mana yer,,


MCM2 CARA ORG NAK CARI DUIT NI KAK MIR...BUAT E2 INI TP X PENAH NAK IKHLAS...CEKIK DARAH ,JERUT LEHER SUMER ADA.KALO MENIPU TU X SAH.HARAP2 PERKARA MCM NI X ADA LG YG BULEH MENGANIAYA ORG LAIN...

''SESUNGGUHNYA SOLATKU,IBADATKU,HIDUPKU DAN MATIKU HANYALAH UNTUK ALLAH.''

Quote:
Originally posted by: selendangkuning

Quote:
Originally posted by: mirnamar303

salam,ni sensitif sikit yer...nk bg info,tolong sape2 yg arif psl pusat2 rawatan ni komplen sikit,ada satu pusat rwatan di mana ramai yg dh komplen makan duit,rawat x smpi 5 saat,dh caj rm130,tp x berkesan pn ramai dh kena,katanyer dia wali Allah,dh sampai ke langit ke 7,dpt gelaran tok syeikh dh,kiyai,tp bila sy jumpa face to muka,x derla air muka wali Allah pun,mcm muka kita2 ni jer.semua pusat rawatan di malaysia semua di hentamnya,kate yg ni x betul,mcm2 lg,haaa.kalau jns pusat rawatan mcm ni,dn perawat kuat bangga diri ni nk kira mcm mana yer,,


MCM2 CARA ORG NAK CARI DUIT NI KAK MIR...BUAT E2 INI TP X PENAH NAK IKHLAS...CEKIK DARAH ,JERUT LEHER SUMER ADA.KALO MENIPU TU X SAH.HARAP2 PERKARA MCM NI X ADA LG YG BULEH MENGANIAYA ORG LAIN...




Dik,ehhh ada lg..siap beribu follower blog dia tu,,hu..hu..hu..ramai jgk pengikut dia yg taksub

sape tu mirnamar303?


Quote:
Originally posted by: mirnamar303

salam,ni sensitif sikit yer...nk bg info,tolong sape2 yg arif psl pusat2 rawatan ni komplen sikit,ada satu pusat rwatan di mana ramai yg dh komplen makan duit,rawat x smpi 5 saat,dh caj rm130,tp x berkesan pn ramai dh kena,katanyer dia wali Allah,dh sampai ke langit ke 7,dpt gelaran tok syeikh dh,kiyai,tp bila sy jumpa face to muka,x derla air muka wali Allah pun,mcm muka kita2 ni jer.semua pusat rawatan di malaysia semua di hentamnya,kate yg ni x betul,mcm2 lg,haaa.kalau jns pusat rawatan mcm ni,dn perawat kuat bangga diri ni nk kira mcm mana yer,,

Melayu Sebagai Cara Hidup Dan Bukan Sekadar Warisan, kebudayaan, kesenian dan Sejarah

oleh Johan Iskandar

Quote:
Originally posted by: Nakhoda_Hitam

sape tu mirnamar303?


Quote:
Originally posted by: mirnamar303

salam,ni sensitif sikit yer...nk bg info,tolong sape2 yg arif psl pusat2 rawatan ni komplen sikit,ada satu pusat rwatan di mana ramai yg dh komplen makan duit,rawat x smpi 5 saat,dh caj rm130,tp x berkesan pn ramai dh kena,katanyer dia wali Allah,dh sampai ke langit ke 7,dpt gelaran tok syeikh dh,kiyai,tp bila sy jumpa face to muka,x derla air muka wali Allah pun,mcm muka kita2 ni jer.semua pusat rawatan di malaysia semua di hentamnya,kate yg ni x betul,mcm2 lg,haaa.kalau jns pusat rawatan mcm ni,dn perawat kuat bangga diri ni nk kira mcm mana yer,,


kalau habaq kat sini,ramai pulak pengikut dia yg terasa nnti(ntah2 dia pn ahli forum kat sini),,tp mmg ramai perawat islam dh boikot dia nih,,sy pn x berapa senang dgn ayat2 di dlm blog dia,,asyik angkat diri sndir jer,n asyik kutuk org jer,,rsnya nakhoda hitam kenal kot

msg la kalau segan tulis.


Quote:
Originally posted by: mirnamar303

Quote:
Originally posted by: Nakhoda_Hitam

sape tu mirnamar303?


Quote:
Originally posted by: mirnamar303

salam,ni sensitif sikit yer...nk bg info,tolong sape2 yg arif psl pusat2 rawatan ni komplen sikit,ada satu pusat rwatan di mana ramai yg dh komplen makan duit,rawat x smpi 5 saat,dh caj rm130,tp x berkesan pn ramai dh kena,katanyer dia wali Allah,dh sampai ke langit ke 7,dpt gelaran tok syeikh dh,kiyai,tp bila sy jumpa face to muka,x derla air muka wali Allah pun,mcm muka kita2 ni jer.semua pusat rawatan di malaysia semua di hentamnya,kate yg ni x betul,mcm2 lg,haaa.kalau jns pusat rawatan mcm ni,dn perawat kuat bangga diri ni nk kira mcm mana yer,,


kalau habaq kat sini,ramai pulak pengikut dia yg terasa nnti(ntah2 dia pn ahli forum kat sini),,tp mmg ramai perawat islam dh boikot dia nih,,sy pn x berapa senang dgn ayat2 di dlm blog dia,,asyik angkat diri sndir jer,n asyik kutuk org jer,,rsnya nakhoda hitam kenal kot

Melayu Sebagai Cara Hidup Dan Bukan Sekadar Warisan, kebudayaan, kesenian dan Sejarah

oleh Johan Iskandar

tok pun nak tahu pusat rawatan mana tu

Quote:
Originally posted by: TokEngkuHitam

tok pun nak tahu pusat rawatan mana tu


HA SELENDANG PUN NAK TAU GAK KAK MIR,ABAQ MAI EH.PM JER NANTI EK. SM2 NANTI KITA MENILAI KEBENARANNYA.

''SESUNGGUHNYA SOLATKU,IBADATKU,HIDUPKU DAN MATIKU HANYALAH UNTUK ALLAH.''

Quote:
Originally posted by: selendangkuning

Quote:
Originally posted by: TokEngkuHitam

tok pun nak tahu pusat rawatan mana tu


HA SELENDANG PUN NAK TAU GAK KAK MIR,ABAQ MAI EH.PM JER NANTI EK. SM2 NANTI KITA MENILAI KEBENARANNYA.



alos..segan i,,mcm mengumpat ler..tp rs2nyer ramai dh tahu,,nnti akk pm yer

PM kat tok sekali yer

Orang ni pernah jadi isu bile saya tanya peminat fanatiknya 2 perkara,

"ade tak contoh nabi atau rasul yang cakap sombong nak mampus apabila tahap mereka tinggi?"

"Ada tak dalam Al-Quran yang mengatakan kalau tahap/taraf seseorang itu dah tinggi macam wali maka dihalalkan berlagak sombong dan bongkak?"


Quote:
Originally posted by: mirnamar303

Quote:
Originally posted by: selendangkuning

Quote:
Originally posted by: TokEngkuHitam

tok pun nak tahu pusat rawatan mana tu


HA SELENDANG PUN NAK TAU GAK KAK MIR,ABAQ MAI EH.PM JER NANTI EK. SM2 NANTI KITA MENILAI KEBENARANNYA.



alos..segan i,,mcm mengumpat ler..tp rs2nyer ramai dh tahu,,nnti akk pm yer

Melayu Sebagai Cara Hidup Dan Bukan Sekadar Warisan, kebudayaan, kesenian dan Sejarah

oleh Johan Iskandar
All times are GMT +8. The time now is 7:25 am.